Projekto LeaCoMM partnerių susitikimas įvyko Dubline, Airija, balandžio 14-15 d.
2015 04 27   Projekto LeaCoMM partnerių susitikimas įvyko Dubline, Airija, balandžio 14-15 d.

2015 m. balandžio 14-15 d. Dubline įvyko ketvirtasis projekto LeaCoMM partnerių susitikimas, kurio šeimininkai  Exchange House Ireland National Travellers Service (EH) priėmė partnerius iš Lietuvos, Graikijos, Slovėnijos, Turkijos ir Vokietijos bei projekto išorinį vertintoją iš Lietuvos.

Pirmąją susitikimo dieną partneriai pristatė LeaCoMM platformos pilotavimo eigą ir tarpinius rezultatus kiekvienoje šalyje, aptarė ir patvirtino veiksmų planą sekančiam pilotavimo etapui.

Vėliau prisistatė naujai prie projekto prisijungusio partnerio iš Turkijos EGECED atstovės, kurios apžvelgė projekto įgyvendinimo eigą bei veiksmų planą Turkijoje. Tuomet už platformos kūrimą atsakingo partnerio ZAMS atstovas informavo partnerius apie patobulinimus, kurie buvo įdiegti platformoje, remiantis pasiūlymais, gautais po pirmųjų pilotavimo grupių susitikimų partnerių šalyse.

Pirmosios susitikimo dienos pabaigoje vyko praktinis seminaras, kurio metu partneriai tobulino atnaujintą platformos versiją.  Už platformos kūrimą atsakingų partnerių ZAMS ir Schulamt atstovai apibendrino šio darbo rezultatus.

Antrąją susitikimo dieną daug dėmesio buvo skirta projekto pažangos ataskaitos įvertinimo rezultatų pristatymui ir patarimui. Partneriai, atsižvelgę į gautas ekspertų pastabas, parengė veiksmų planą projekto kokybei užtikrinti.

Už projekto vidinį vertinimą ir kokybės užtikrinimą atsakingo partnerio EGECED atstovė pristatė projekto kokybės ir vidinio vertinimo gerinimo strategiją bei priemones. Vėliau airių partneriai EH pristatė projekto sklaidos ataskaitą, kurioje apžvelgiami pirmųjų projekto metų sklaidos rezultatai, taip pat pristatė projekto sklaidos ir žinomumo didinimo strategiją bei priemones, moderavo diskusiją apie projekto patarėjų tarybų bei sprendimų priėmėjų grupių veiklą partnerių šalyse.

Daug dėmesio susitikime buvo skirta finansinių bei vidinio atsiskaitymo klausimų aptarimui. Taip pat vyko diskusija apie veiksmingą vidinę komunikaciją.

Susitikimą užbaigė jame dalyvavusi bei partnerių darbą stabėjusi projekto išorinė vertintoja, kuri savo pristatyme apžvelgė pirmųjų projekto metų veiklos vertinimo rezultatus, pateikiamus išorinio vertinimo ataskaitoje. 

Susitikimo pabaigoje buvo numatytas ir sutartas partnerių veiklų planas ateinančiam laikotarpiui.

SIH susitikime atstovavo direktorė Daiva Malinauskienė, buhalterė Elvyra Mikelevičienė ir projektų koordinatorė Gileta Kierienė.

Nuotraukų galerija

Atgal
   
 
Konstitucijos pr. 23, A korp., 3A, 08105 VILNIUS
Informacija tel. (+370 5) 272 4879, mob. (+370) 600 20636 faks.(+370 5) 272 4839
El. paštas: info@sih.lt
Skype: soros_international_house
Įmonės kodas 121892379
Atsisk.s.Nr. LT337044060000920422
Bankas AB SEB bankas
© 2011 Soros International House